Opisy zajęć
Facebook link

OPISY ZAJĘĆ

Nauka kroków aerobicu / step "0" - zajęcia dla osób początkujących. Udział w tych zajęciach umożliwia poznanie techniki wykonywania wszystkich wzorów kroków,nauczy nazewnictwa kroków, łączenia wzorów kroków w różnych układach choreograficznych. Jest również nauką reagowania na komendy wydawane przez instruktora w czasie zajęć.

 

Low Impact , Fat Burning, Body Tonic - zajęcia aerobowe w umiarkowanym tempie ,polegające na łączeniu prostych kroków w układ choreograficzny. Powtarzany jest on kilkakrotnie dzięki czemu poprawia koordynację i pamięć ruchową. Trening wspaniale spalający tkankę tłuszczową.

Zajęcia dla wszystkich

 

Tae-robics - aerobowa forma oparta na połączeniu kroków aerobicu z technikami stosowanymi w kick-boxingu.. Zajęcia o dużej intensywności,charakteryzują sie dużą ilością ciosów i kopnięć. Poprawiają koordynację ruchową,rozwijają precyzję i siłę. Trening angażuje wszystkie partie mięśniowe, łączą spalanie tkanki tłuszczowej z poprawą wydolności układu oddechowego i ujędrnianiem ciała. Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych.

 

STEP 1 - zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem platformy zwanej stepem .Trening bardzo atrakcyjny ze względu na różnorodność kombinacji prostych lub bardziej złożonych kroków. Efektem regularnego ćwiczenia na stepie jest poprawa koordynacji i pamięci ruchowej oraz zgrabne uda i jędrne pośladki...Bardzo dobry trening spalający tkankę tłuszczową.

 

STEP 2 - zajęcia dla osób zaawansowanych. Wysoka intensywność zajęć , w dużym stopniu zależy od wysokości stepu, którą ćwiczący reguluje sobie sam. Ciekawa, przestrzenna,czasami szokująca choreografia jest atrakcją tych zajęć, gwarantującą świetną zabawę.

 

TBC (Total Body Condition) - zajęcia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Wykorzystuje się przybory: step, hantle, .Zajęcia zapobiegające osteoporozie jednocześnie poprawiające ruchomość w stawach, szczególnie barkowych. Zajęcia dla osób początkujących jak i średnio zaawansowanych

 

ABS -Zajęcia , ukierunkowane na modelowanie i wzmacnianie dolnych partii ciała ( uda , pośladki , brzuch ).Wzmocnienie tych partii mięśniowych jest warunkiem lepszej stabilizacji kręgosłupa, poprawia sylwetkę. Zajęcia dla wszystkich.

 

Step& Body - to połączenie ćwiczeń siłowych i wydolnościowych,trening interwałowy-naprzemienne łączenie prostych układów na stepie o dużej intensywności z ćwiczeniami wzmacniającymi o mniejszej intensywności. Poprawia kondycję , wydolność organizmu, oraz poprawia i wzmacnia pracę układu krążenia.

 

Body styling - wszechstronny trening wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Poprawia siłę i wytrzymałość mięśniową , zapobiega osteoporozie,sprzyja utrzymaniu prawidłowej ruchomości w stawach. Trening z tubingiem ( specjalna guma z rączkami ) pozwala efektywnie modelować sylwetkę. Zajęcia o umiarkowanej intensywności.

 

Ball&shape - / piłki / forma ruchu polecana dla osób w każdym wieku. Zajęcia te wykorzystują FENOMEN RÓWNOWAGI w pozycjach w których ciało walczy o zachowanie równowagi ( np. stanie na jednej nodze z zamkniętymi oczami ) ciało nieświadomie, niezależnie od naszej woli napina wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe. Zajęcia prowadzone są na specjalnych piłkach ( fit- ball ),których elastyczność eliminuje obciążenie osiowe kręgosłupa- czyli obciążenia,którym podlegamy podczas siedzenia,chodzenia i biegania,jak również stabilizuje i wzmacnia stawy jednocześnie ich nie obciążając. Balansowanie na piłce w różnych pozycjach aktywizuje poszczególne partie mięśniowe,wzmacnia i kształtuje gorset mięśniowy. Pozycje rozciągające i relaksujące dają poczucie całkowitego odprężenia .Zajęcia dla wszystkich osób mających problemy z bólami kręgosłupa jak i dla tych, którzy prowadzą siedzący tryb życia,mają siedzącą pracę .

 

PILATES -Jest metodą mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje.

Mięśnie wzmacniają się i stają się bardziej elastyczne, dlatego całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka. Ćwiczenia prowadzone są przy dźwiękach spokojnej muzyki. Jest to trening całego ciała , który zawiera m.in. ćwiczenia inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. System tych ćwiczeń ukierunkowany jest na poprawę elastyczności,siły ,równowagi i świadomości swojego ciała. Wyciszają i redukują stres.

Pilates – to doskonałe połączenie ćwiczeń rozciągających, wzmacniających i oddechowych kształtujących mięśnie stabilizujące kręgosłup i odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

 

Zdrowy kręgosłup - specjalny program ćwiczeń dla osób pragnących uniknąć problemów z kręgosłupem jak i dla tych, którzy już takie problemy mają. Jesteśmy polecani przez zabrzańskich lekarzy.

 

YOGA - uczymy jogi wg metody Iyengara, jednej z najbardziej popularnych metod jogi na świecie, cenione ze względu na swoją precyzję, głębię, szybkie efekty, oraz możliwość praktykowania przez wszystkich niezależnie od wieku, sprawności i światopoglądu. Zajmuje się rozwojem człowieka zarówno w sensie fizycznym, psychicznym, oraz duchowym. Pozwala integrowane myślenie, emocje i działanie, prowadzi do osiągnięcia równowagi i harmonii. . Buduje piękną sylwetkę, poprawia stan zdrowia, działa również kojąco na nerwy, wycisza umysł. Systematyczne ćwiczenia mają działanie profilaktyczne na większość chorób. Dodają energii i siły dla działań w codziennym życiu.

 

Aktywne 9 miesięcy - program ćwiczeń dla przyszłych mam, które chcą aktywnie przygotować się do porodu. Zajęcia z elementami Pilates, Body Ball, Yogi zakończone ćwiczeniami oddechowymi i relaksem. Proponowany trening jest bezpieczny gdyż został dostosowany do każdego trymestru ciąży.

 

Magic bar - statyczny, wytrzymałościowo - aerobowy trening z wykorzystaniem sztang (o zróżnicowanym obciążeniu). Systematyczne ćwiczenia mają na celu rzeźbienie i wzmacnianie mięśni , które rozwijane są podczas typowego treningu siłowego. Intensywny trening ze sporą ilością powtórzeń sprawia, iż podczas ćwiczeń spalana jest tkanka tłuszczowa przy jednoczesnym silnym zaangażowaniu wszystkich grup mięśniowych.

 

ZUMBA - Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

 

Spinning - Spinning jest oryginalnym programem kolarstwa halowego, łączącym muzykę, koleżeństwo, wizualizację i filozofię ciało/umysł w zajęciach inspirowanych kolarstwem szosowym i górskim oraz trekkingowym, przystosowanych do każdego wieku i kondycji fizycznej. .

 

Circuit trening - nazywany jest też treningiem obwodowym lub stacyjnym. Jest to zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych, które pomagają nie tylko wzmocnić organizm, ale także zdecydowanie poprawić kondycję i osiągnąć wysportowaną sylwetkę.

 

POWER TBC - (TBC = Total Body Conditioning) - ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Część główną poprzedza intensywna rozgrzewka, również z wykorzystaniem stepu. Połączenie pracy mięśni ramion, pośladków, nóg, pleców i brzucha oraz zastosowanie dużej ilości powtórzeń sprzyja wyższej intensywności zajęć. Na zajęciach Power TBC tempo oraz intensywność wykonywanych ćwiczeń jest większa niż na zwykłych ćwiczeniach wzmacniających. Instruktor może stosować interwały w celu poprawienia kondycji oraz wydolności organizmu osób ćwiczących. Ten wszechstronny trening zakończony jest kilkuminutowym stretchingiem, który ma na celu uelastycznić mięśnie oraz rozluźnić organizm. Przez całe zajęcia towarzyszy nam energetyczna muzyka, która dodatkowo pobudza nasz umysł i ciało Dobra zabawa podczas wzmacniania mięśni i spalania tłuszczu jest możliwa! Nie wierzysz?! Przyjdź i się przekonaj! Zapraszamy na zajęcia

 

TABATA - Metodę opracował pochodzący z Japonii i współpracujący z olimpijczykami dr Izumi Tabata pracujący w National Institute of Fitness and Sports w Tokio. Jego trening początkowo był przeznaczony dla sportowców jednak ze względu na jego efektywność nadaje się on także dla amatorów, którzy chcą zrzucić nadwagę i poprawić kondycję fizyczną. Tabata to intensywny trening interwałowy. Prawidłowo wykonany poprawia wydolność aerobową i anaerobową, przyspiesza metabolizm i stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej.

Podczas wykonywania ćwiczeń. prezentowanych przez instruktora, musisz dać 100% swoich możliwości!

 

Fat Burner Circuit Training -Połączenia treningu wzmacniającego poszczególne partie mięśniowe z prostym ruchem aerobowym.Zajęcia rozpoczną się oczywiście od rozgrzewki. Na stacjach spotkasz się z dobrze znanymi brzuszkami, pompkami, przysiadami, stepem,piłkami ,tubingiem czy hantlami. Ogólna zasada jest bardzo prosta – masz się po prostu zmęczyć i nie wolno ci odpocząć dłużej niż30 sekund. Tempo zajęć jest umiarkowanie intensywne.

Fitin sp. z o.o., ul. Boboli 4,

41-800 Zabrze

Tel: 32 271 75 75

E-mail: fitin@poczta.fm